Chiazna.ro

Ce noutăţi va aduce upgrade-ul Ehereum-ului

Ehereum va trece printr-un upgrade major în decembrie, atât la protocol cât şi la ecosistem. Personal nu am încă o imagine foarte clară a ecosistemului Ethereum, ca maximalist BTC rareori mă uit în jur. Însă nu am nimic împotriva Ethereum-ului ca instrument, însă cu privire la descentralizare, nu cred că va putea vreodată să compare cineva Ethereum cu Bitcoinul. Nu detaliez, exemplific cu o memă.

Trendyol muşcă rău din felia eMag-ului

Mulţi proprietari de magazine online sunt probabil în această perioadă în stres maxim deoarece nu mai reuşesc să menţină creşterea faţă de anul trecut care se arăta interesantă în vară. Cei care nu fac analize prea elaborate, dau vina pe scăderea cererii datorată inflaţiei şi situaţiei economice a ţării. O parte dau vina pe angajaţii sau firmele care le administrează campaniile online deoarece nu fac treabă bună. Foarte puţini înţeleg impactul Trendyol şi de ce bătălia pe acest 10% care a mai rămas este foarte grea şi este nevoie de crescut nivelul “armamentului” din dotare pentru a face faţă Bayraktar-ului turcesc.

Cum ne poate aduce Inteligenţa Artificială sfârşitul lumii

Din start, deşi sper ca publicul blogului să fie deja obişnuit cu bombele nucleare şi de asemenea să aibă rezilienţă la orice va veni peste noi, ideal rezilienţă care să vină din credinţa ortodoxă, ţin să punctez că orice schimbare majoră este plină de oportunităţi şi chiar dacă acum nouă ni se pare că sfâşitul este inevitabil şi chiar dacă chiar creatorii acestor inteligenţe artificiale tremură şi sunt speriaţi cu fiecare nouă versiune pe care o fac publică, personal sunt mereu 50%-50%, adică cred că în aceeaşi măsură în care acesta poate fi sfârşitul, în aceeaşi măsură acesta poate fi şi un nou început.

Este vânzarea pe marketplace-uri gen eMag utilă unui magazin online?

Multe magazine online, mai ales cele mici şi mai ales cele deţinute de patroni care nu au un plan de business prea clar şi nicio viziune coerentă pentru afacerea lor online caută să crească vânzările cu orice preţ şi prin orice mijloc şi nu prea se gândesc la consecinţele pe termen mediu sau lung câtă vreme iluzia creşterilor cu două cifre le întunecă perspectiva dincolo de cifra de afaceri realizată pe termen scurt.